.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در مراسم تجلیل از نخبگان جوان استان گفت: امروز مسیر ملت ایران بسیار درخشان و روشن است و جوانان ایران اسلامی هر روز با دستاوردهای خود بر عظمت ایران اسلامی خواهند افزود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر  در ساری، جواد قناعت معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق عصر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان بیست و هشت ساله استان مازندران در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: فریادهای غربی ها نشانه ضعف و ناتوانی آنهاست و تصور می کنند با جمگ تبلیغی و فضا سازی، ملت و جوانان ما را از این توسعه محروم کنند.

وی تصریح کرد:ملت ایران با اتکا بر خودباوری و فرهنگ خود، سیطره آمریکا و امنیت و اقتدار این کشور را شکست داده است. قناعت با بیان این مطلب که ملت ایران هیچ نوجه ای به عصبانیت امریکا و استکبارگران ندارد گفت: ایران اسلامی در وضعیتی قرار دارد که می تواند در تمامی عرصه های جهانی عرض اندام کند.

قناعت دستیابی محققان به پیشرفت های مختلف در علوم بنیادین و ساخت تسلیحات نظامی و سد سازی را نشانه اقتدار و عظمت ایرانیان و تلاش این جوانان عنوان کرد و گفت: آنچه باعث رشد جوانان کشور ایران شد همان خودباوری و توجه به اعتقادات و باورهای دینی این جوانان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: جوانان باید نقطه اتکا خود را به اهل بیت بیشتر کنند و بر آموزه های دینی و معرفت اسلامی خود بیفزایند.

رئیس سازمان ملی جوانان شاخه مازندران نیز در سخنانی یاد و خاطره  82 شهید انقلاب اسلامی در مازندران را گرامی داشت و گفت: اقتدار ایرانیان در انرژی هسته ای که جهان را مبهوت خود کرده است با نگرش توفیق جوانان در عرصه های فناوری و پیشرفت های علمی اتفافات نادری  خلق کرده است و بیانگر آرمان های انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیر فرزانه انقلاب می باشد.

در پایان این مراسم از نخبگان جوان متولدین سال 57 تجلیل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.